Direktlänk till inlägg 24 april 2006

Kampen

Av Equilibria - 24 april 2006 20:09

Första bloggen...Lika bra att lägga korten på bordet.Bulimi & kampen för ett normalt liv, är vad mina texter säkerligen kommer att handla om mest här.Dagen har varit extremt smärtsam, andra veckan på behandlingen & efter att ha fasat hela helgen fick jag idag genomföra min presentation.Hann knappt börja innan tårarna rann längs mina kinder.Vågade till en början inte möta de andras blickar, kände mig så fasansfullt utelämnad.Då jag lyckades lyfta blicken såg jag att jag inte var ensam om mina tårar och det kändes konstigt nog mer tryggt.Maten har ändå gått ganska bra idag, lunchen var i vanlig ordning jobbig, fan ta den j-la såsen.Känner hur den växer i munnen för varje tugga.Men allt gick ner.Är trött nu, rotar & petar i ett själsligt öppet sår & kraften sinar.Sambon försöker & jag känner mig som första klassens bitch emellanåt men vet samtidigt inte vad jag ska göra eller hur jag ska förhålla mig till andra...TV en stund nu, sedan sängen...Tack för ordet.

 
 
Ingen bild

angel

25 april 2006 20:53

puss

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Equilibria - 5 maj 2006 13:36

Igår kom värmen, skulle ta en fika på stan & rotade igenom garderoben efter förra årets sommarkläder. Insåg bara med en blick att kjolen var för liten. Det resulterade i att jag bankade huvudet mot toadörren i vild frustration. Hatar att behöva lä...

Av Equilibria - 25 april 2006 21:35

Dagen då allt handlade om mat... Har förstått att jag utan rutiner inte kommer att klara detta. Tog hjälp av grannen igår och skrev både matlista & vekoplanerade middagar. Idag var det dags att sätta planen i verket. Åkte och storhandlade, blev t...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<<
April 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards